Missä mahdollista tavata "se tuleva" kumppani!

Keskustelua ihmissuhteista

Re: Missä mahdollista tavata "se tuleva" kumppani!

ViestiKirjoittaja Pulumuru » To, 15.07.2010 19:56.04

Joskus kadehdin lapsiani, jotka päiväkodista lähtien ovat tottuneet molempien sukupuolten seuraan ja ovat äärimmäisen luontevia sosiaalisissa tilanteissa. Itse kuulun sukupolveen, joka työelämässä on pakottautunut esiintymistaidon kursseille, jotta selviäisi julkisista esiintymisistä yleisön edessä...
Mutta puhumisesta tykkään - varsinkin erinäisten hiljaisempien vuosien jälkeen. Onnistuin valitsemaan maailman miehistä mustasukkaisen yksilön, ja vuosien saatossa tapahtunut manipulointi sai minut melko hiljaiseksi miesseurassa. Nyt olen opetellut - myös käytännön harjoittelujen kautta - uudelleen ottamaan kontaktia miehiin. Ja minähän puhun julkisissa liikennevälineissä, bussipysäkeillä, kaupan kassallal - ihan missä vaan. Pelkästä kontaktin saamisen ilosta!
ES-tilaisuuksissa on erityisen vaivatonta ottaa puhekontakti: olen toistaiseksi tavannut vain oikeasti mukavia ja tutustumisen arvoisia leidejä ja herroja. Kyllähän normaaleilla vaistoilla varustettu ihminen huomaa, jos vastapuoli ei ole kiinnostunut juttelemaan kohteliaisuusfraaseja enempää. So what, eikun seuraavan juttusille. Pitääkö kaikki ottaa niin julmetun vakavasti?
Pulumuru

ViestiKirjoittaja jarppa » Pe, 16.07.2010 00:43.03

Siitä vaan tapaamaan meitä lisää joka lauantai Ravintola Kaisaniemen terassille. Viimeksi meitä oli laskujeni mukaan 47 vai 49 , dementikkona en enää muista.
Lähennellään viime kesän elokuun iltojen väkimäärää, 80+, tarkka luku kai löytyy jostain foormilta.

Kaikki jotka sinne tulette, muistakaa kysyä tiskillä meille tehtyjä erikoishintoja!

t. Jarppa, se silmälappuinen vanha äijä
jarppa

ViestiKirjoittaja Pulumuru » Pe, 16.07.2010 12:28.22

Kiitos Jarppa kutsusta. Ehdottomasti tulen Kaisaniemeen - mutta vasta niinä elokuun iltoina. Tänään karistan pääkaupungin pölyt neljäksi viikoksi ja hyppään järveen itäisessä Suomessa.

Mukavia lauantaitapaamisia kaikille teille! Ottakaahan reippaasti kontaktia toisiinne.
Pulumuru

ViestiKirjoittaja Sampo » Ma, 26.07.2010 19:22.25

Käyttäjän avatar
Sampo

ViestiKirjoittaja jip » To, 29.07.2010 01:00.19

katjuusa kirjoitti:
jip kirjoitti:Ylihuomenna lähden melkein kolme viikkoa kestävälle lomamatkalle enkä ole silloin koko Suomessa joten nämä harjoitukset saavat riittää vähäksi aikaa.

Mukavaa reissua, jip! Voithan lomatunnelmissa kokeilla myös ulkomaanihmisten lähestymistä. Raportoit sitten, miten ne naiset siellä maailmalla toimivat. Silmiinkatselu ja hymyily onnistuvat kielimuurienkin yli!

Matkan aikana tuli kyllä ihan ohimennen juteltua joidenkin naisten ja miesten kanssa, samalla tavalla kuin täällä Suomessakin pystyn juttelemaan ventovieraillekin silloin kun syynä on oikeasti tarve kysyä jotain joltain eikä tutustua häneen.
Paluumatkalla laivassa takaisin Suomeen kyllä yksi minua noin kaksikymmentä vuotta vanhempi nainen yritti hakea minua tanssiin. Häkellyin enkä reagoinut tarpeeksi nopeasti, joten hän tanssikin jonkun ikäisensä miehen kanssa. Ainakin mitä huomasin, he eivät enää sen jälkeen tavanneet.
jip

ViestiKirjoittaja Jykkeri » La, 31.07.2010 10:00.57

Esimerkiksi tuolla. Yhdistyksen jäsenistä 99 prosenttia on miehiä ja 1 prosentti naisia :lol:

http://www.saunalahti.fi/sut/
Jykkeri

ViestiKirjoittaja Kirsim » La, 31.07.2010 14:16.51

Se tulee jostain kun on tullakseen tai sitten voi ihan olla realistista ajatella ettei kaikille matchia satukkaan.
Nautitaan omista tärkeistä asioista, ystävistä ja elämästä ja vaikka ES* häppeningeistä.
Positiivinen ihminen vetää myös toisia ihmisiä puoleensa ja sittenhän voi tapahtua vaikka mitä. D-
Kirsim

ViestiKirjoittaja Aragorn » La, 31.07.2010 14:28.29

jip kirjoitti:samalla tavalla kuin täällä Suomessakin pystyn juttelemaan ventovieraillekin silloin kun syynä on oikeasti tarve kysyä jotain joltain eikä tutustua häneen

Jatka tolla linjalla. Sitten voi joskus tapahtua jotain ihan itsestään.
Aragorn on oikeasti Teppo. Katso esittely käyntikortti-ketjusta.
Käyttäjän avatar
Aragorn

ViestiKirjoittaja Hannü » La, 31.07.2010 19:50.00

Aragorn kirjoitti:
jip kirjoitti:samalla tavalla kuin täällä Suomessakin pystyn juttelemaan ventovieraillekin silloin kun syynä on oikeasti tarve kysyä jotain joltain eikä tutustua häneen

Jatka tolla linjalla. Sitten voi joskus tapahtua jotain ihan itsestään.

Juuri näin. Se nyt vaan on tosi epätoivoista yrittää löytää kumppania epätoivoisesti etsimällä. Siihen voi mennä vuosia, mutta väistämättä se oikea tulee vastaan joskus. Se voi tapahtua ruuhkabussissa, kaupan kassajonossa, tansseissa, yhteisissä harrastuksissa tai vaikka nettideitissä. Kun molemminpuoleista kiinnostusta löytyy, niin loppu on sitten tulevaa historiaa.
Hannü

ViestiKirjoittaja Nti S » Ti, 24.08.2010 02:12.23

josko erikoiselämäntapaterveyskaupassa onnistais?

"Ruohonjuuressa tahdomme tehdä asiakkaistamme onnellisia. Nyt voit löytää puodistamme myös lisäaineettoman elämänkumppanin syysiltojesi iloksi ja aamujesi autuudeksi!

Sinkku-ilta Itäkeskuksen Ruohonjuuressa LA 16.10. klo 18-20

Itäkeskuksen Ruohonjuuren SINKKU-ilta kokoaa pilke silmäkulmassa yhteen eronneet, karanneet, sinkut ja kaverinkaipuiset!
Ostosten lomassa maistelemme lemmenliekkejä leimauttelevaa raakakaakaota, sydäntä sykähdyttävää chiliteetä ja muita rakkauden tunnetta lisääviä afrodisiakkeja."

8-)
Nti S

ViestiKirjoittaja PedAntti » Ti, 24.08.2010 19:27.36

Hannü kirjoitti:Juuri näin. Se nyt vaan on tosi epätoivoista yrittää löytää kumppania epätoivoisesti etsimällä. Siihen voi mennä vuosia, mutta väistämättä se oikea tulee vastaan joskus.

Muuten samaa mieltä, paitsi ettei sitä väistämättä kaikille tapahdu.

Itselleni luontevin tapa olisi vaan tutustua ihmisiin (tässä mielessä naisihmisiin) ja sitten jos kilahtaa, niin kilahtaa. Siihen tämä *es vaikuttaisi antavan loistavat mahdollisuudet. Mutta... se vaatii silti oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta, että saa kiskotuksi itsensä paikalle johonkin tapahtumaan.

Mistähän se mahtaa johtua, että vanhemmiten (40 +) on asenteisiin tullut lievää passiivisuutta, jopa arkuutta... katoamassa ovat nuoruuden välittömyys ja ennakkoluulottomuus. Oli jo hilkulla, etten ilmoittautunut ensi viikonlopun Porkkalan keskitysleirille, mutta sitten petti rohkeus. Lienee jonkinlaisen itsetutkistelun paikka...
PedAntti

ViestiKirjoittaja Liina » Ti, 24.08.2010 19:41.43

PedAntti, kirjoitit, että rohkeus petti ilmoittautua ensi viikonlopun "keskitysleirille". Itse en ilmoittautunut sen vuoksi, että EN KESTÄ nukkua edes kahta yötä mahdollisesti jopa kahdeksan hengen huoneessa. Itse maksaisin enemmän siitä, että majoitustilat olisivat tasokkaammat tyyliin max. 2 hlöä/huone omalla kylpyhuoneella. Mutta epäilemättä siellä tulee olemaan TOSI hauskaa!
Liina

ViestiKirjoittaja Taana » Ti, 24.08.2010 21:11.17

PedAntti kirjoitti: Oli jo hilkulla, etten ilmoittautunut ensi viikonlopun Porkkalan keskitysleirille, mutta sitten petti rohkeus. Lienee jonkinlaisen itsetutkistelun paikka...

Vielä siellä paikkoja on, joten ei ole myöhäistä rohkaistua!
Taana

ViestiKirjoittaja Sampo » Ti, 24.08.2010 21:20.34

Joo, kannattaa mennä Porkkalaan. Rentoa, halpaa ja hauskaa. Ei kyllä mikään
kaupallinen taho pystyisi moiseen suoritukseen. Kaikki on kehunu.
Kaikki on yhtä suurta bile-perhettä suunnilleen ekasta minuutista eteenpäin!
Käyttäjän avatar
Sampo

ViestiKirjoittaja Päivi » To, 26.08.2010 23:03.58

Minä olen maksanut Porkkalaan ja koska en ole kuitenkaan lähdössä niin voisin myydä paikkani alehintaan (siksi, että järjestäjällä on vielä vapaita paikkoja). Joten yhteys minuun asap jos Porkkala kiinnostaa.
Päivi

ViestiKirjoittaja Jykkeri » To, 26.08.2010 23:56.29

Päivi kirjoitti:Minä olen maksanut Porkkalaan ja koska en ole kuitenkaan lähdössä niin voisin myydä paikkani alehintaan (siksi, että järjestäjällä on vielä vapaita paikkoja). Joten yhteys minuun asap jos Porkkala kiinnostaa.

Päättelen tästä, että olet jo löytänyt kumppanin, eikä sinun siksi tarvitse lähteä Porkkalaan :) Ma olen kerran käynyt Porkkalassa, silloisen tyttöystäväni kanssa. :D
Jykkeri

ViestiKirjoittaja farrier » La, 28.08.2010 19:36.32

Minä taas toivon tapaavani erään ihanan tummatukkaisen *es-Ladyn, kunhan kituillat jälleen alkavat. D-)
Ratsastus on mun rattoni! Sinä Ihana Nainen, tuletko seurakseni?
Käyttäjän avatar
farrier

Edellinen

Paluu Ihmissuhteet