Haluatko olla sinkku vai varattu?

Keskustelua ihmissuhteista

Valvoja: Moderaattorit

Haluatko olla sinkku vai varattu?

Olen sinkku ja haluan olla sinkku
13
18%
Olen sinkku ja haluan olla varattu
45
62%
Olen varattu ja haluan olla varattu
13
18%
Olen varattu ja haluan olla sinkku
2
3%

Ääniä yhteensä : 73

Re: Haluatko olla sinkku vai varattu?

ViestiKirjoittaja PeterH » La, 12.03.2011 17:11.55

No eikös se riipu ihan siitä paljonko on vientiä? Jos elämä avautuu lihallisten nautintojen buffet-pöytänä, niin totta munassa ihmiset sinkkuilee ja nauttii niin pitkään kuin pystyy. Jos se taas on kurjaa vastentahtoista selibaattia niin sitä ajautuu odottamaan Sitä Yhtä Ainoaa Oikeaa ja elättelee toiveita pariutumisesta.

Tämä siis enimmäkseen miesten, sekä Sinkkuelämää -sarjaa fanittavien naisten näkökulmasta.
"Etsin täydellistä naista. Ja löysinkin hänet. Valitettavasti hän puolestaan etsi täydellistä miestä."
-- Maurice Chevalier
PeterH

ViestiKirjoittaja HHelga » Su, 13.03.2011 19:02.22

PeterH kirjoitti:No eikös se riipu ihan siitä paljonko on vientiä? Jos elämä avautuu lihallisten nautintojen buffet-pöytänä, niin totta munassa ihmiset sinkkuilee ja nauttii niin pitkään kuin pystyy. Jos se taas on kurjaa vastentahtoista selibaattia niin sitä ajautuu odottamaan Sitä Yhtä Ainoaa Oikeaa ja elättelee toiveita pariutumisesta.

Tämä siis enimmäkseen miesten, sekä Sinkkuelämää -sarjaa fanittavien naisten näkökulmasta.

Just. Eli jos heruu muutenkin, niin ihmiset pysyvät sinkkuina ja rietastelevat vallattomasti kunnes hanat menevät kiinni? Ööööö...juuei. Ei ole olemassa ääripäitä ilman sitä keskitietä. Hyvinkin moni etsii kyllä enemmän tai vähemmän aktiivisesti kumppania, mutta siinä sivussa on aina välillä jotain säätöä. Se on hyvin tavallista. Joillekin selibaatti on järkevin ratkaisu, toiset eivät sitä kestä; pelimiehet ja-naiset ovatkin sitten aivan oma lukunsa. Itseäni ei harmita pätkääkään, että en ole nauttinut mainitsemastasi buffet-pöydästä koko tarjonnan kirjoa. Olen suosinut á la carte-listaa ja antanut asioiden tapahtua luomusti. Nyt parisuhteessa, onnellisempana kuin koskaan, mitään katumatta. :love: Sitä keskitietä kulkien.

Tämä Sinkkuelämää-sarjalle monet kerrat nauraneen naisen näkökulmasta.
HHelga

ViestiKirjoittaja Aurinkokivi » Ti, 26.06.2012 09:09.16

Nostan tämän gallupin.

Olisihan se kiva olla jollekulle tärkeä ja merkityksellinen ihminen, siis varattu.
Aurinkokivi

ViestiKirjoittaja missmarple63 » Ti, 26.06.2012 11:10.13

A la carte -listalta luomua minullekin, kiitos. Ja kuten Aurinkokivi totesi: olisihan se kiva olla jollekulle tärkeä ja merkityksellinen ihminen. Sanasta "varattu" en niinkään pidä, tuskin ihmistä voi "varata".

Mutta sinkkuna mennään siihen saakka että enää ei mennä :)
Ei elämä oo niin vakavaa. Voi lihoa ja panna ketä vaan. (Heli Kajo)
missmarple63

ViestiKirjoittaja PKseudunMies » To, 28.06.2012 21:32.44

:roll: - ei mitään enää - (ylläpito voi poistaa tämän, kiitos)
Viimeksi muokannut PKseudunMies päivämäärä Ke, 25.07.2012 12:02.45, muokattu yhteensä 1 kerran
PKseudunMies

ViestiKirjoittaja Aurinkokivi » La, 30.06.2012 12:16.01

Juu 'varattu' kuulostaa varauksen kohteena olemiselta, ei ole niin miellyttävä ilmaus. Kuitenkin jos kumpikin osapuoli käyttää itsestään nimitystä varattu, niin mikäs siinä. Ihan hyvä ilmaus voisi olla myös 'parillinen'.
Aurinkokivi

ViestiKirjoittaja Isi-ukkeli » Pe, 03.08.2012 16:04.36

Mulle varmaan passais toi varattukkin ilmaisu. Tietysti järjen rajoissa kun on yhden suhteen sivusta katsonut missä se "varaus" meni vähän turhankin pitkälle mustasukkaisuutena. Kyl siltikin miellän itseni varatuksi kun löydän ihmisen jonka kanssa voi jakaa tunteensa ja huolensa. Enkä pitäisi pahana jos tämä kyseinen nainen sitten hieman varattuna haluaisi minua pitää. Mielestäni kun terveessä suhteessa saakin hieman mustasukkainen olla kumppanistaan ainakin välillä.
Isi-ukkeli

Edellinen

Paluu Ihmissuhteet