UUSIO-SINKKU KAIPAA VERTAISTEN KOKEMUKSIA JA SEURAA

Keskustelua sinkkutoiminnasta lapsien kera

Valvoja: Moderaattorit

Re: UUSIO-SINKKU KAIPAA VERTAISTEN KOKEMUKSIA JA SEURAA

ViestiKirjoittaja petef » To, 12.07.2012 21:01.11

Moikka,

Täällä vielä yksi seiskytlukulainen miespuolinen uusiosinkku lisää. Heinäkuu kokonaan kiinni kahden ala-asteikäisen pojan kanssa, joten jos joku keksii tekemistä, niin vetäskää hihasta tai muuten vaan tarvii höpötysseuraa niin viestiä voi pommittaa, mä vähän huonosti pääsen nyt mihinkään lähtemään... :)
petef

ViestiKirjoittaja sunesta » La, 18.08.2012 21:05.45

Hei, täällä vielä yksi todennäköinen (harkinnassa) oleva ikäisenne 3-lapsen äiti joka myös kaipaa seuraa rientoihih, yksin ei ole kiva lähteä..Olisi todella mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada mahdollisesti jopa uusia ystäviä, niitä kun ei näinä vaikeina hetkinä voi koskaan olla liikaa. Olisi mukavaa jos joku teistä kirjoittelisi myös minulle, ihan vaikka ajatuksenvaihdon merkeissä ja tietenkin mahdollisuuksien mukaan myös tapaamisten merkeissä.
sunesta

ViestiKirjoittaja Karpalo » Ke, 17.10.2012 21:24.45

Voiko kaksin leikkiä kirkonrottaa? No ei voi! Äiti ja 5-vuotias tyttö kaipailevat leikki-, retki-, kahviseuraa lapsellisistä äipistä ja isistä. Järkättäiskö joku pienimuotoinen tapaaminen? Vieläkö White Ladyssa on tapaamisia? Yksityisviestit myös tervetulleita.
Karpalo

ViestiKirjoittaja marilli » Su, 02.12.2012 12:34.53

Olen myös uusia ystäviä kaipaava, Helsingissä asustava -68 vm. äiskä jolla ekaluokkalainen tytär.
Olisi mukava saada uusia aktiviteetteja sekä yhdessä lasten kanssa että vain aikuisseurassa välillä. Suurin osa vanhoista ystävistäni on naimisissa.

Itselläni on omaa aikaa joka toinen viikonloppu. Yksin olen huono lähtemään "liikenteeseen" ja kaipaan muutakin
kuin ravintolailtojen viettoa, hyvin, hyvin harvoin tulee enää käytyä tuolla perinteisellä"viihteellä" eli ravintoloissa.

Marilli
suiza168@hotmail.com
marilli

ViestiKirjoittaja sonya_winter » Ti, 15.01.2013 11:12.47

Täällä myös eronnut 42-vuotias äiti. Olen käytännössä lasten yksinhuoltaja, eikä ystäväpiirissä ole samanlaisia tapauksia. Tuntuu että kaikilla muilla on "ehjä" perhe. Lasten isä ei käy lasten kanssa missään, joten hoidan yksin kaikki uimahallikeikat, hoplopit, leikkiluolat, museot, leffat ja teatterit. "Mieskaveria" lapsille ei saa, kun kuitenkin tapaavat isää joka toinen viikonloppu. Isä ei tee lasten kanssa mitään isä-poika-juttuja, esim futiksesta ja lätkästä ovat pihalla kuin ukin mopot.

Minua siis kiinnostaisi tapaaminen myös lasten kera. Esim leikkiluolassa ja hoplopissa olisi kiva, jos olisi juttukaveri kahviossa, kun penskat touhuilevat. Tai jos kevään tullen saisi jonkun sinkkuisän näyttämään futiksen alkeita :). (Tai äidinkin, jos joku nainen sattuu harrastamaan futista.)

Saa laittaa meiliä! Os: sonya.a.winter [ÄT] gmail [PISTE] com
sonya_winter

Edellinen

Paluu Lapselliset sinkut