Suolakurkku kirjoitti:"...Tämän hauskan kirjan ohjeita varmasti tohtorisetäkin kurssilla noudatti, vai kuinka?...
Susanna kirjoitti:"...Mutta ehkä tuosta suosittelemastasi kirjasta on iloa ja hyötyä esim. NH:n kurssin käyneille.
En ole ko. kirjaan perehtynyt, mutta uskon sen sisällön olevan sitä samaa kuin kaikissa muissakin tähän asti tehdyissä flirttiopuksissa. Koska sen kirjoittaja on nainen, epäilen ettei ne vinkit toimi täysin miehille; naisille ne toimivat varmaakin loistavasti.
Sain viime viikolla soiton 40v mieheltä, joka oli selkeästi halukas terveeseen suhteeseen ja hänen elämänsä oli kaikin puolin muutenkin kunnossa. Hän kuvaili tapaansa lähestyä naisia eleineen yms. ja valitteli naisten juoksevan karkuun ja olevan etäisiä häntä kohtaan.
Tarinan kuultuani en ihmettele yhtään. Hän osoitti
kaikkien opusten neuvojen mukaisesti kaikella olemuksellaan eleineen, puheineen, yms. olevansa kiinnostunut naisesta, mutta hän teki sen ENNEN kuin nainen oli osoittanut yhtään mitään. Kun nainen ei osoittanut edelleenkään kiinnostustaan, mies epätoivoissaan
osoitti kiinnostustaan LISÄÄ ja yritti miellyttää naista viemällä kukkia, pyytämällä häntä kahville ja kertomalla olevansa tästä
vakavasti kiinnostunut ja tekemällä juuri niitä asioita mitä naiset (näissä flirttikirjoissaan) kehoittavat.
Eilen minulle soitti 36v kaveri, joka kertoi lähes täsmälleen saman tarinan. Kun hän oli
oikeasti jostain kiinnostunut, hän oli tästä NIIN innoissaan, toi kiinnostuksensa liian voimakkaasti esille, eli siis
ei ollut oma itsensä (josta kirjoitin jutussa:
http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.php?t=5458 ) Nainen juoksi karkuun ja teki juuri niitä temppuja ja testejä, mistä kirjoitin:
http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.php?t=5404.
Sen sijaan kun hän törmäsi naiseen, joka ei kiinnostanut häntä pätkääkään, homma eteni alta kahden tunnin sänkyyn! Hänet olen tänä kesänä tavannut ja hänkin on "mukava kaveri", jolla on paitsi elämä kunnossa, niin hän on myös pitkä ja komea. Pelkästään hänen kunniallisten aikomustensakin puolesta hänellä pitäisi olla jono ovella, mutta eipä vaan ole.
Voidaan tietysti väittää että kumpikaan näistä miehistä ei-vain-ole-törmännyt "Siihen Oikeaan". Itse olin täsmälleen tuossa samassa tilanteessa jokin vuosi sitten, kunnes ymmärsin ettei tuolla tavalla saa aikaan muuta kuin mielipahaa itselle ja muille. Kun tämän läksyni vihdoin opin ja samalla kaiken materiaalini tekemisen aloitin, törmäsin Siihen Oikeaan.
Kaikesta ihanuudestaan huolimatta
HÄNKIN testaa minua joka ikisessä välissä NIIN vimmatusti ja vastaan pistäessäni ja häntä "viedessäni" hän rutisee, motkottaa ja testaa entistä enemmän. Aina lopulta hän vakuuttuu siitä etten (ainakaan vielä sillä kertaa) ole muuttunut "Nössöksi" ja tuumaa: "Sä oot siis ihan mahoton!" Vastaan hänelle sohvalta hiljaa hymähtäen: "Tiedetään..."
Tervetuloa vaan kaikki seuraavalle *ES-flirttikurssille.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin.