Kommentteja *es:stä
Vieläkö tähän voi liittyä?
Olen vuosia sitten ollut ES jäsen ja mukana retkillä. Tästä on aikaa, enkä muista tunnuksiani, joten parempi pyytää uudet. Terveisin Pia
Ikä on vain numero! Diskot kiinnostaisi jos niitä jossain järjestetään. Reissu nainen olen myös Lappi ja etelän reissut kiinnostaa.
Kiitos tästä kyselystä ja kivoista tapahtumista ja matkoista!
Ihanaa, että tällaista on olemassa!
Aika nolla odotukset, mut toivottavasti löytyy muitakin ku pelkkiä mummoja ja pappoja.
Monipuolista kulttuuri ja taidetoimintaa
Kiva, että järjestätte. Toivoisin, että teillä olisi tapahtumia erityisesti omalle ikäluokalleni n. 25-40 vuotiaille.
Moikka! Olisi kiva jossain vaiheessa järjestää erilainen tapahtuma... sitä mietittäessä... ;)
hyvä idea
Kiitos tästä mahdollisuudesta tutustua uusiin ihmisiin. Mielellään voin osallistua tapahtumien järjestämisiin yhdessä jonkun kanssa silloin, kun vain pystyn.
Kuutisen vuotta sitten eronnut, kaksi lasta (etävanhempi), elämästä puuttuu ihmissuhteita. Ystävällinen, huumorintajuinen, älykäs
Haluan poistua es toiminnasta Kiitos
Risteilyt kiinnostaa ja kotimaan kaupunkiretket. . ja SpeedDatingit ym... Hauskanpito
Olin aikasemmin samoilla tunnuksilla jäsen, mutta ilmeisesti pudotettu pois kun en kovin aktiivinen? Kuitenkin saan sinkkutapahtumat-tiedotteita, joka ihan ok. En vaan nyt pääsee kirjautumaan kumpaankaan sivustoon?
Hei, kaverin kehui kovasti Eurosinkkuja ja yllytti liittymään. Haluaisin siis mukaan yli 40v järjestettäviin tapahtumiin. T. Sirkka-Helena
Tämä on testitunnus.
moi
Tietojen päivityskäynti 8.12.2019
Pakohuoneetkin kiinnostaa
Kiitos!
Kiva jos löytyisi lisää tekemistä deittailuun kyllästyneelle!
Olen vuosia sitten ollut ES jäsen ja mukana retkillä. Tästä on aikaa, enkä muista tunnuksiani, joten parempi pyytää uudet. Terveisin Pia
moi kaunis ilta tänään
Olin aikoinaan eurosinkuissa, liityin 2005
Moikka! Ihan mahtavaa löytää tällainen yhteisö! Tällaista olen kaivannut. -Tommi
Olen jäänyt erossa yksin ja nyt olisi aikaa touhuta kaikkea muuta ja saada sisältöä elämään.
Isot on odotukset
Hei, ompas hieno ryhmä.Olen valmis iltoihin ym.jotta tapaa ihmisii! t.Kristiina
?
En ole enää sinkku????
*SeHento. ollut mukana tosi pitkään. Liikuntarajoitteinen ilmoitathan jos tapahtumaan ei pysty osallistumaan invamopolla.
pidetään keskustelut asiallisina
Olen iloinen ja rauhallinen ja huumorintajuinen ja ja haluisin tavata jonkun ihanan naisen
buy liquid cialis online B, Zoomed scale for SUM44
Hi, this is Anna. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/2h7v9tra
siis aihepiirien tyhjennetyt ruudut kiinnostavat minua . ?
Kiitos! Toivon että tapahtumia ja tapaamisia järjestetään useinkin.
Olen jäänyt erossa yksin ja nyt olisi aikaa touhuta kaikkea muuta ja saada sisältöä elämään.
Moikka! Ihan mahtavaa löytää tällainen yhteisö! Tällaista olen kaivannut. -Tommi
Tietojen päivityskäynti 8.12.2019
Kiva jos löytyisi lisää tekemistä deittailuun kyllästyneelle!
Kiitos tästä kyselystä ja kivoista tapahtumista ja matkoista!
kivankuuloinen ja monipuolinen ryhmä, jossa voi löytää kivaa tekemistä ja mukavia ihmisiä..ehkä sen oikeankin.
Tereve. Tuttuja oos mukava nähä.
Onnea kaikille.
Heippa hei.
Hi, this is Julia. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/2nybbp2p
Heips! Tosi kiva idea tällainen yhteisö. Tovottavasti täältä löytyisi tekemistä ja uusia tuttavuuksia meikämuumillekin.
I know that I can’t give you the world, but I promise to hold on to you forever, there is nothing that would give me greater joy than to see you happy always, you are the best thing since God made man, forever you will be the queen of my heart, your love is everything to me.
Monipuolista kulttuuri ja taidetoimintaa
Haluisin mennä risteilylle ja siellä tutustua esimerkiksi joidenkin pelien avulla. Yhteisö syöminen.... Jne
*SeHento. ollut mukana tosi pitkään. Liikuntarajoitteinen ilmoitathan jos tapahtumaan ei pysty osallistumaan invamopolla.
Haluan poistua kaikista postituslistoista ja viesteistä kiitti
Kiva, kun järjestätte :)
Terveisiä Hangosta
Nuo kiinnostuksenkohteeni on siis merkattu Mustalla merkillä ne jotka ei kiinnosta on tyhjää. Toivottavasti meni oikein...?
59-vee touhukas sosiaalinen sinkkutyttö lähtee vaikka äkkihälytyksellä juttuihin mukaan :))
Walpuri testaa
Ihanaa jos järjestetään paljon sinkkujen urheilu-tapahtumia missä saa urheilla.
Yhteinen tekeminen kiinnostaa ja kunhan näen toimintaa, voin osallistua tapahtumien järjestämiseenkin.
Haluan pois postituslistalta
Annetuilla tiedoillani en pysty jostain syystä kirjautumaan sivuille
Kiitos kun jaksatte ylläpitää ryhmää. Kiva liittyä tähän.
Kiitos! : )
Josko nyt alkaisi viestit tulemaan?
Kuutisen vuotta sitten eronnut, kaksi lasta (etävanhempi), elämästä puuttuu ihmissuhteita. Ystävällinen, huumorintajuinen, älykäs
Löysin ex:n Eurosinkun tapahtumasta. Nyt toivon saman ihmeen tapahtuvan uudelleen.
Kiitos että olette olemassa :-)
Olin aikasemmin samoilla tunnuksilla jäsen, mutta ilmeisesti pudotettu pois kun en kovin aktiivinen? Kuitenkin saan sinkkutapahtumat-tiedotteita, joka ihan ok. En vaan nyt pääsee kirjautumaan kumpaankaan sivustoon?
Konsertit,teatteri,matkustus
Moikka! Olisi kiva jossain vaiheessa järjestää erilainen tapahtuma... sitä mietittäessä... ;)
kivankuuloinen ja monipuolinen ryhmä, jossa voi löytää kivaa tekemistä ja mukavia ihmisiä..ehkä sen oikeankin.
moi kaunis ilta tänään
Vanha Es kävijä uusi email
Hei, olen kuvataiteilija sinkku Kirkkonummelta ja haluan tulla mukaan tapahtumiin ja ehkä järjestää jotain itse.
Josko nyt alkaisi viestit tulemaan?
Panostusta ryhmän yhteiseen tutustumiseen. Ei juosta heti diskoon ja anneta joukon hajota.
Vanha Es kävijä uusi email
Walpuri testaa
I am looking for somebody that understand what love is all about caring,loving and very simple to understand and easy going someone who will  always be there for me and take good of his responsibilty and my love.
Hei, ompas hieno ryhmä.Olen valmis iltoihin ym.jotta tapaa ihmisii! t.Kristiina
Öö eipä mitään
Enpä tiedä, ei ole kovinkaan hyviä kokemuksia tullut netti deittailusta, jos tässä nyt olisi sitten jotain uutta kokeiltavaksi. Ainakin tapaisi uusia ihmisiä, toivottavasti nämä valehtelevat tapaukset jäisivät nyt pois jo kyydistä.
Hienoa että näin paljon löytyy
otc provera clomid
Kiitos! : )
Huomenta ????
Myöhemmin voisin tai jos joensuun likellä on niin voin, aina ei mahdollista matkustaa kun vielä alaikäinen mulla hoidettavana, vaikka ei mikään nappula niin pitää kattoo ett kotona kaikki pelittää hyvin
Kiinnostuin kun ystävättereni kertoi tästä minulle. Hän on lähdössä joulumatkalle nyt kanssanne Budapestiin.
Jospa kokeilis tätä Eurosinkku -sivustoa.
Huomenta ????
Risteilyt kiinnostaa ja kotimaan kaupunkiretket. . ja SpeedDatingit ym... Hauskanpito
Am young pretty girl looking for a trust worthy man to call mine, a man with vision,harding working intelligent,loving and caring.and a man that really understand what life and love is all about, and lead's me toward's the right chanel
Kuulin tästä kaveriltani ja haluaisin mukaan.
Jees, postia vaan tulemaan tapahtumista.
Ihanaa, että tällaista on olemassa!
Kiitoksia kun järjestätte tälläsen.
Olen iloinen ja rauhallinen ja huumorintajuinen ja ja haluisin tavata jonkun ihanan naisen
Mite menee?